Welcome,

Customer name:

Customer no.:


Reklamationer

Hos Hydra-Grene kan du returnere dine varer, hvis varen mod forventning skulle indeholde fejl og mangler

Kundeservice kan hjælpe dig med følgende:

  • Defekte varer (inden for reklamationsperioden 12 måneder)
  • Mangler i leverancen i forhold til faktura
  • Forkerte varer i leverancen i forhold til faktura
  • Forkert mængde leveret i forhold til faktura

Ved reparationer (defekte varer udenfor vores reklamationsperiode) henviser vi til reparationer.

Du skal selv, via nedenstående formularer, udfylde en Reklamationsrapport. Efter modtagelse vil vi gennemgå din forespørgsel, og er denne i overensstemmelse med vores returneringspolitik, modtager du et Returdokument som du skal vedlægge din vare.

 

Tryk her for at se Hydra-Grenes reklamationspolitik

Returneringsadresse
Du bedes sende dine returvarer til den afsendelsesadresse, som er angivet på fakturaen (se feltet ”leveret fra”) enten Skjern eller Greve. Pakken skal være mærket med ”Reklamationsvare” samt RMA-nummer.

Hydra-Grene Skjern                    Hydra-Grene Greve
Baekgaardsvej 36                         Nimbusvej 7 - 11
DK-6900 Skjern                            DK-2670 Greve

Kontaktoplysninger til kundeservice
Tlf.: 7230 1630
Mail: kundeservice@hydra.dk

Varer returneret uden RMA-nummer vil blive tilbagesendt til kunden uden forudgående varsel.